MIJN PROJECTEN

Voor het jongerenparticipatieprogramma (een initiatief van Gemeente Tilburg) en jongerenplatform En Nu, heb ik een creatieve en coördinerende rol vervuld binnen een reeks maandelijkse trajecten waarin jongeren hun stem laten horen over thema's die spelen in de stad.

Voor het internationale initiatief Girls Make The City (opgezet door Wetopia) heb ik in samenwerking met Fieldlab West een sociaal ontwerpproject in de wijk Tilburg West gerealiseerd. Hierin heb ik de rol van conceptontwikkelaar vervuld.

Voor Chassé Theater in Breda vervulde ik de rol van projectmanager binnen een uitdagend en creatief traject, gericht op het ontwikkelen van een interactieve rondleiding voor jongeren tussen de 12 en 25 jaar. Het project begon met een inspirerende rondleiding voor studenten van de opleiding CO-IEMES, waarna we een casus kregen: bedenk een...

Voor Sounding Bodies werkte ik als onderzoeker aan een publieksonderzoek rondom Happy Bachdag 2025, een jaarlijks klassiek muziekfestival in Tilburg. De organisatie wilde meer inzicht in haar bezoekers en als extra hebben we een advies uitgebracht over hoe het pre-bezoekmoment versterkt kon worden voor toekomstige edities.

Voor Natuurmuseum Brabant werkte ik als conceptontwikkelaar aan een opdracht gericht op het verbeteren van de audience journey: de totale beleving van bezoekers in het museum. De opdracht was om een concept te ontwikkelen dat beter aansluit op de missie en visie van het museum, én op de wensen van het publiek.

Voor Poppodium Grenswerk werkte ik als conceptontwikkelaar aan een toekomstgerichte opdracht:
"Hoe kan Artificial Intelligence effectief worden ingezet binnen een poppodium op het gebied van processen, marketing en klantbeleving zonder menselijk contact te verliezen?"

In opdracht van Gemeente Tilburg werkte ik als projectmanager aan een vraagstuk binnen het programma Levendige Democratie, gericht op het activeren van jongeren vanaf 16 jaar om in 2026 te gaan stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen.

Voor de organisatie van de introductieweek van Fontys ACE heb ik mij aangemeld voor de commissie, waar ik al snel een actieve rol op mij nam. Door mijn betrokkenheid en initiatief groeide ik binnen het team al snel in de functie van productieleider.

Voor het internationaal gerenommeerde chocolademerk Maison Cailler werkte ik als conceptontwikkelaar aan een ambitieuze opdracht: het verbeteren van de bestaande merkervaring met als doel om het aantal bezoekers aan hun fabriek en belevingslocatie in Zwitserland te verdubbelen.

Voor poppodium 013 in Tilburg werkte ik als conceptontwikkelaar aan een duurzaamheidsproject gericht op de mobiliteit van bezoekers. Hoewel 013 zelf al flinke stappen had gezet op het gebied van duurzaamheid, zoals de introductie van hardcups en een grotendeels vegetarische keuken, zagen zij dat de grootste impact nog steeds lag in het reisgedrag...

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin